torsdag den 16. december 2010

Klare farver i en mørk tid



I dag har jeg fotograferet mine yndlingskrus. De fine pantonekrus kan fås i alle farver fra Pantones farveskala og er perfekte til en hyggeaften med flere gæster, hvor alle kan få deres personlige farve. De kan også fås i stribede, men jeg kan bedst lide disse enkle modeller til 99 kroner stykket.

Forleden dag opdagede Ansie og jeg Illum Bolighus julekalender, med et nyt tilbud for hver dag i december. Den er der desværre ikke længere, men de har til gengæld en lang liste med juletilbud, så man kan få fingre i nogle klassikere til en billig(ere) penge. Tjek linket her.
Jeg er især vild med Royal Copenhagens nye rene White Plain porcelæn, som er vasket helt rene for muselmaling og blå kanter.  


White Plain




Ingen kommentarer:

Send en kommentar