søndag den 26. december 2010

Genbrugsglas og stålstager

Forleden kom min kæreste hjem fra byen med en ny og fancy ice tea, eller en såkaldt Arizona Blueberry Green Tea. Teen i sig selv var ikke så interessant, men flasken var perfekt som vase, fordi formen var enkel og etiketten var nem at få af. Kan godt lide flaskevaser, eller -stager, fordi det minder mig om sommerhuse og teenageværelser, og fordi jeg går ind for genbrug og i det hele taget har en svaghed for design med et industrielt præg. I flaskevasen satte jeg et par fine keramikblomster, som jeg har købt at en kregler i Krakow.



Smider også et par ekstra billeder ind af andre superbillige yndlingsting.


Kærestens selvdrejede stållysestager

Loppefund med sløjfe i anledning af julen

1 kommentar:

  1. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet